FAQ

Hvordan får jeg billettene Hvordan får jeg billettene
Når vil jeg motta billettene? Når vil jeg motta billettene?
Hva betyr det at billettene mine er på forespørsel? Hva betyr det at billettene mine er på forespørsel?
Er det rabatt for barn? Er det rabatt for barn?
Trenger jeg ID når jeg utveksler og henter billettene mine? Trenger jeg ID når jeg utveksler og henter billettene mine?
Jeg har et spørsmål eller klage? Jeg har et spørsmål eller klage?
Kan jeg avbestille, returnere eller få refusjon på billetter hvis jeg ikke kan bruke dem? Kan jeg avbestille, returnere eller få refusjon på billetter hvis jeg ikke kan bruke dem?
Jeg har et spørsmål eller en klage? Jeg har et spørsmål eller en klage?

Hvordan får jeg billettene

Alle dine billetter vil bli sendt til din e-post adresse som e-billett. Du må skrive ut e-billettenen og ta en kopi, der du må vise den på oppfordring på spillestedet eller på møteplassen for din bestilling. Det er svært viktig at du leser all informasjon som er trykt på e-billetten.
Tilbake til FAQ

Når vil jeg motta billettene?

Alle dine e-billetter/kuponger vil bli sendt til din e-post adresse umiddelbart etter at reservasjonen er bekreftet og betaling er gjennomført. Hvis du reserverer på forespørsel dersærlige vilkår gjelder, kan du lese svaret på spørsmålet: "Hva betyr det at mine billetter er på forespørsel?"
Tilbake til FAQ

Hva betyr det at billettene mine er på forespørsel?

For enkelte hendelser, spesielt hvis en kabaret og/eller en middag er inkludert, må vi få reservasjonen bekreftet av spisestedet eller vår lokale agent i Milano. Dette tar vanligvis mindre enn 48 timer, så vi skal ha mottatt et svar fra Milano samme dag som reservasjonen er blitt gjort, eller, senest neste dag (Hvis den neste dagen er en helg eller en ferie, den første tilgjengelige virkedag ). Dette kaller vi "En reservasjon er på forespørsel". Når reservasjonen din er bekreftet av spillestedet eller vår leverandør, vil e-billetten bli sendt til din e-post adresse, og betalingen vil bli ferdigstilt. Hvis din reservasjon er avslått av spisested eller vår leverandør (vanligvis fordi hendelsen er utsolgt) vil vi sende deg en e-post for å informere deg om at reservasjonen ikke er bekreftet og reservasjonen vil bli kansellert. Hvis din reservasjon er kansellert og ikke bekreftet, blir ingen penger betalt og ingen betaling ferdigstilles.
Tilbake til FAQ

Er det rabatt for barn?

Ja, barnebilletter (BARN) er tilgjengelig for mange av attraksjonene i Milano som vi tilbyr. Det er viktig at du sjekker aldersgrensen for hver type billett før du reserverer, ettersom aldersgrensen varierer.
Tilbake til FAQ

Trenger jeg ID når jeg utveksler og henter billettene mine?

Nei, personen som presenterer e-billetten på spillestedet eller på møteplassen for din reservasjon vil få tilgang til spillestedet, attraksjonen eller turen.
Tilbake til FAQ

Jeg har et spørsmål eller klage?

Hvis du har noen spørsmål eller klager, kan du kontakte oss under "Kontakt" på nettstedet vårt. Vær oppmerksom på alle spørsmål eller klager må tas opp senest 14 dager (2 uker) etter hendelse /fra tur dato. Mottar vi spørsmål /klager senere enn 14 dager (2 uker) etter hendelsen/turdatoen, er viikke sikker på at vi kan hjelpe deg på noen måt!
Tilbake til FAQ

Kan jeg avbestille, returnere eller få refusjon på billetter hvis jeg ikke kan bruke dem?

Betalte og bekreftede billetter kan som hovedregel ikke bli kansellert, refunderes eller byttes til en ny dato. Likevel kan vi, arenaen og vår lokale agent kan prøve og re-selge billetter til andre kunder eller få billetter refundert, men vi kan ikke love noe. Du kan lese mer om våre avbestillingsregler under "Kontakt" øverst menyen.
Tilbake til FAQ

Jeg har et spørsmål eller en klage?

Har du spørsmål eller har du vært uheldig på ferien og ønsker å sende oss en klage - vær vennlig å ta kontakt med oss ved å sende en epost til helpdesk@ticmate.com eller finn kontaktdetaljene våres under “Kontakt oss” på siden vår. NB! Alle spørsmål og/eller klager må sendes til oss senest 14 dager etter fremførelsens, kampens eller begivenhetens dato. Dersom vi mottar spørsmålene og/eller klager mer enn 14 dager senere kan vi dessverre ikke hjelpe deg.
Tilbake til FAQ

 

Norsk
Ticmate
21 62 89 60 21 62 89 60 Epost Epost


Til handlekurv